zondag 8 maart 2015

Zeg het met bloemen

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie naar mijn nieuwe kaart komen kijken.
Ik heb deze keer een digi ingekleurd van Make It Crafty genaamd Anastasia


Omdat er al zoveel bloemen op de digi staan, heb ik er verder niets bij gedaan op de kaart.
Behalve dan een lintje, dat breekt het wit van de oplegkaart een beetje. De digi heb ik ingekleurd met Flexmarkers.

Ik wil jullie nog bedanken voor de leuke reacties. Ik vind het altijd heel erg leuk om ze te lezen. 
Voor nu zeg ik tot de volgende kaart en ga nog even van het heerlijke weer op deze zondag genieten.

                Liefs, Wil

8 opmerkingen:

  1. Het ligt vast aan t mooie weer. Na een ritje naar buiten (wat een wind) bij de sport aan de knutsel en heb ook een bloemenkaart gemaakt. Alles buiten straalt van de kleuren van de lentebollen. Doet een mens goed. En dat doet jouw mooie kaart ook. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige digi, erg mooi ingekleurd. Doordat je de kaart verder zo rustig hebt gelaten springt ie er echt vanaf! Mooi gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wil
    Wat heb je schitterend gekleurd, wauw wat prachtig.
    Ook mooi met het lint zo, meer heft deze kaart niet nodig.
    Zo mooiiiiiiiiiiiiiiii.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wil,
    je kleurwerk is weer super, mooie kaart, zo komt de digi helemaal tot haar recht,
    'liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende digi zeg. Prachtig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige digi en zo fijn en mooi ingekleurd,leuke kaart
    grtjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen