dinsdag 3 september 2013

Een kerst easel

Hallo allemaal! Voor een hoop mensen zit de vakantie er weer op. Zelf geniet ik nog van de laatste paar dagen daarvan. En wat wordt het weer warm de komende dagen.. pffff...
Ik zag dat ik er een volger bij had gekregen. Welkom hier en ik hoop dat je wat ideetjes op kan doen van mijn creaties.

Vandaag een kaartje gemaakt met een nieuwe stans. De stans van GoKreate heb ik op de KGKD beurs gekocht en vind het een leuke vorm om een easelkaart van te maken. De digi van My-Besties is weer ingekleurd met de Flexmarkers. Ik heb sneeuwsterren van Noor!Design gebruikt. En ik geloof dat de blaadjes van Joy!crafts zijn. De bloem is gemaakt van witte koffiefilter, waar ik (toen het papier nat was) een druppel paarse inkt op gedruppeld heb. Uiteraard is de bloem ook een stans van Noor!Design.
Ik zal de kaart eens laten zien...


Ik heb ook nog wat houten sterretjes op de kaart geplakt en vond dat eigenlijk wel weer genoeg. Anders wordt de kaart te druk.
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de leuke berichten op mijn panpastel kaarten. Ik ben daar nog steeds veel mee aan het oefenen en zie zulke mooie voorbeelden langskomen op FaceBook of blogland. Maar daar kan ik nog niet aan tippen hoor hahaha
Dank jullie wel voor jullie bezoek aan mijn blog en wie weet tot de volgende keer!

                   liefs, Wil

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Wil, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt een hele mooie kaart die
    je met die stans hebt gemaakt, woww ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé meissie, ik zie ook tegen de hitte op hoor, ben jij ook een wintermens?
    Je hebt een prachtige easelkaart gemaakt, de kleuren zijn mooi, je hebt Bestie schitterend gekleurd.
    Hou je goed met de hitte, ik wil ook een beetje minder warm.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Prachtig!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wil,
    leuk zeg deze easel kaart. Heel mooi in deze kleuren. EN ja, elke nieuwe techniek kost tijd om het onder de knie te krijgen...
    Ik ben benieuwd naar je probeersels en de eerste echte gelukte!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart voor de kerst.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerdje is dit geworden
    Prachtig gemaakt Wil.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen