maandag 22 april 2013

Een jarige dochter verdient een kaart

Hallo allemaal. Wat gaat de tijd toch snel. Ik zag dat ik precies een maand geleden wat geplaatst heb hier.... (gaat zich in een hoekje staan schamen)...
Te weinig tijd en zoveel om te doen.Gelukkig gaat het met het weer een beetje de goede kant op, dus ook buiten is weer genoeg te doen. Dan blijft het kaartjes maken een beetje op de achtergrond liggen. En als ik dan ergens aan begin, blijft dat stukje bij beetje een poos op tafel liggen, voordat ik er weer tijd voor kan vinden om het af te maken.
Maar, vorige week maandag (15 april) werd onze dochter Patricia  24. Tijd voor een kaartje dus! En daar heb ik deze schuine easelkaart voor gemaakt.


Het designpapier is van Potpurri-paper/bouquet. Verder heb ik een aantal Noortjes gebruikt en Cheery Lynn vlinders. Als laatste de kaart wat opgeleukt met een paar bloemen. Het afdrukje is weer ingekleurd met de Flexmarkers. Daar ben ik ook heel erg mee aan het oefenen. Ik volg een online workshop van Nicole Verkooijen, die heet Schaduw en diepte inkleuren.  Als je op haar naam klikt, kom je op haar workshopblog. Neem daar eens een kijkje, ze heeft echt heel mooie online workshops gemaakt!
Onze dochter was in ieder geval heel erg blij met deze kaart en vond hem heel erg leuk. Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Ook wil ik jullie, voordat ik er weer vandoor ga, heel erg bedanken voor jullie leuke berichten. Ik ben blij dat jullie toch de moeite nemen om te komen kijken op mijn blog. Ik waardeer dat enorm!

Ik hoop sneller weer iets te plaatsen als deze keer hoor! Dus tot snel, tot de volgende kaart!

                                groetjes, Wil


11 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je voor je dochter gemaakt, nog gefeliciteerd trouwens Wil, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wil,
    Nog Van ♥-e Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Patricia. Je hebt een heel MOOI kaartje voor haar gemaakt.
    Enneh.....als je in een hoekje gaat staan.....gaat het nog langer duren voordat je met een nieuw kaartje komt. Je schrijft trouwens een maand, maar ik zie toch op 11 april een kerstkaartje.
    Nog een fijne freubelweek en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wil, de tijd gaat inderdaad snel, voor je het weet is er weer een week voorbij, in die tussentijd heb je wel een prachtige kaart voor je dochter gemaakt, nog van harte.
    leuk dat je de workshop bij Nocole volg, je steekt er altijd iets van op.
    Deze kaart is kwa kleur ook prachtig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is een plaatje geworden. Mooie mallen heb je gebruikt. En natuurlijk gefeliciteerd met je dochter. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is dat toch leuk zo'n schuine easelcard...heb ik nog nooit gedaan komt ook op de TO DO list.... Tijd ja jammer dat je dat niet kunt kopen...je kaart is prachtig.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil je aub eens uit dat hoekje komen, hoe komen wij nu aan een volgende kaart van u. Deze ziet er super uit. En ik heb workshops gevolgt bij Nicole over de Silhouette en ben daar ook super tevreden over.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Wil met je dochters verjaardag en wat een beauty van een kaart heb je voor haar gemaakt.Prachtig papier en de schuine easelkaart is erg leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww wat een mooie kaart met toffe kleuren en prachtige details erop!

    GR Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wil.

    Leuk dat je weer een kaartje laat zien maar je kunt niet alles tegelijk en je moet tenslotte ook aan jezelf blijven denken, want dat is het allerbelangrijkste.
    Je kaart is erg mooi.
    En nog gefeliciteerd met je dochter.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je hebt een geweldig mooi kaartje gemaakt Wil.
    Leuk model en allerlei leuke details eraan.
    Super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen