donderdag 14 maart 2013

Kerstkaart donderdag

Hallo allemaal. Het is vandaag weer donderdag en dat betekent een kerstkaart plaatsen voor Yvonne's 52 weeks of Christmas Challenge. Eind vorige maand was de challenge om een kerstkaart te maken zonder kerstdesign papier. Daar ga ik nog even mee door geloof ik haha Ik zal eerst mijn kaartje even laten zien.


Het design papier komt uit een blokje wat ik bij de Trekpleister gekocht heb. Tilda heb ik weer ingekleurd met de Flexmarkers. De sneeuwster(ren) heb ik uitgesneden met de Silhouette Cameo. Ook de 2 hekjes en de kleine tag zijn daarmee uitgesneden. Toch wel leuk om een kerstkaart te maken hoor. Zeker nu het zo af en toe weer sneeuwt buiten. Gelukkig hier bijna niets vergeleken in Limburg en België van de week. Maar toch moest ik gistermorgen en deze morgen even flink in mn ogen wrijven, omdat ik zag dat het toch een beetje wit was buiten. Gelukkig smelt al die ellende al snel weer weg als de zon gaat schijnen, want je voelt (achter het glas) dat die al aardig wat kracht heeft. We blijven de moedt erin houden hoor! Dat mooie weer gaat ooit eens weer komen!

Ik wil jullie ook nog eens heel erg bedanken voor alle felicitaties voor onze trouwdag van afgelopen maandag. Ik heb zelfs nog heel mooie kaarten mogen ontvangen van medebloggers. Hartstikke leuk natuurlijk! 
Nu ben ik natuurlijk weer benieuwd wat jullie weer van deze kaart vinden. En ik zeg, tot de volgende kaart!

                     groetjes, Wil

17 opmerkingen:

  1. Wauw goed gelukt... Kerst hoeft niet altijd rood en groen gekleurd te zijn, toppie!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wil,
    Wat een superleuke kerstkaart heb je gemaakt..mooi ingekleurd, leuk de ster en de hekjes..echt heel mooi...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk winters kaartje Wil! Leuk gedaan! En leuk dat je meedoet!! Een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Wil....ik vind hem weer goed opgedroogd haha. Laat de kerst maar weer komen (maar niet heus)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstmarkt het hekje is ook leuk zo op je kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie dat je blij met met de Cameo. Je hebt er een hele leuke kaart van gemaakt. En inderdaad met dit weer lukt het nog wel een kerstkaart te maken. Hier is het nog wit, want vandaag viel weer wat.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve kleurtjes heb je voor deze kerstkaart gebruikt Wil,en Tilda met dat sneeuwhart kan idd nog steeds maar van mij mag de lente doorbreken,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed van je om regelmatig en kerstkaart te maken, en hij is nog mooi geworden ook!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer een heel MOOI kaartje Wil zo zonder kerstpapier. Jij hebt de smaak ook GOED te pakken ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en als je hier ook naar buiten kijk, zou je eerder denken dat we bijna kerst hebben dan pasen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was een 2 tal weken afwezig in blogland (had het super druk) en heb blijkbaar veel moois moeten missen hier. Eerst en vooral nog een gefeliciteerd met je 25 jaar huwelijk. Dan je kaart die ziet er weer super uit, maar de vorige kerstkaart vind ik nog mooier. Ook de kaart zonder Magnolia vind ik zeer mooi, vooral de kleuren maken het zeer speels en toch prachtig.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kerstkaartje Wil!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk kerstkaartje en wat gaat dat je goed af zonder kerstpapier!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje, leuk met het hekje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kerstkaart heb je gemaakt Wil.
    Leuk met dat hekje erin verwerkt en de ster is ook prachtig.
    Nog mijn felicitaties voor jullie 25 ste huwelijksverjaardag. Sorry dat ik er had over gezien. Ik hoop dat jullie het gezellig gevierd hebben.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een vrolijk kaartje met een mooi afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Wil, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen