woensdag 31 oktober 2012

Kerstkaart

Hallo allemaal! We zitten alweer halverwege de week. Wat gaat de tijd snel. Voordat we het weten komt de Sint weer in het land en even later staat de kerstboom alweer.
Ik heb trouwens goed nieuws! Gister ben ik voor de laatste keer bij de chirurg geweest. Hij vond dat de wond er zo goed uitziet, dat ik datgene wat nu nog open is zo mag laten helen. Geen vervolg afspraak, dus dat deel hebben we gelukkig afgesloten. Volgende week de uitslag van de scan nog afwachten.. dus ja.. spannend blijft het nog wel even.

Ik heb deze keer toch maar weer een kerstkaart gemaakt, anders kom ik er niet. Die stempels van Wild Rose studio zijn zo schattig, dat ik er weer 1 gebruikt heb voor deze kaart. Ingekleurd met de Flexmarkers. Alles in het paars/lila met grijs gehouden. De 2 paarse sneeuwkristallen zijn uitgesneden met de Silhouette Cameo. De witte sneeuwkristallen komen uit een pakketje van de Trekpleister.


Wat mij wel tegen valt, is een groot stuk inkleuren met de Flexmarkers. Ik vind dat je dan van die vlekken ziet. Dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

            Fijne week verder!

13 opmerkingen:

  1. Hoi Wil,
    Wat een lief kerstkaartje in rose en paars, je stempeltje is ook heel mooi ingekleurd..super..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wil,
    nou, dat is goed nieuws! Het litteken zal wel niet zo fraai zijn, maar ja, dat is dan wat minder belangrijk.
    Feit is dat je alleen de scan nog af moet wachten.
    Je kaart is heel erg leuk. Ik vind die afdrukjes zo enig!! En grote vlakken inkleuren met die markers zal vast lastig zijn, maar dat weet ik niet uit ervaring.
    Groetejs,
    GerJAnne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed nieuws, mooi dat de wond zo heelt. Maar blijf nog duimen voor een goede uitslag.
    Je kaart is erg lief, leuke stempel.
    Hmmm, krijg je de vlekken niet weg met cirkelende bewegingen/// ( Pintura schildertechniek)
    Lieve groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wil.

    Prachtige kaart en wat een schitterende kleuren.
    En je hebt het mooi ingekleurd hoor..

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattig kaartje Wil. Ik vind het ook moeilijk met markers daarom neem ik maar distressinkt. Maar toch mooi gedaan hoor.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag het eerst niet, nu wel. Ik weet het niet want ik heb geen markers. Desondanks is je kaart leuk. Fijn dat je zo goede berichten krijgt, en hopelijk is de uitslag ook goed.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wil,wat fijn dat je zo'n positief bericht hebt gekregen.Je kaart vindt ik erg mooi in dat paars/lila/grijs.Mooi gekleurd hoor,ik vindt dat vlekkerige wel meevallen,ik vindt het mooi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Wil
    vind je kaartje heel mooi.Weet niet wat je met het gevlekte gedeelte kan veranderen.Ik heb geen flexmarkers.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Wil!!
    Groetjes heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schatje van een kaart, en ik kan je geen tips geven over inkleuren met markers, bak er zelf helemaal niets van, die tips van Sinikka daar kun je vast wat mee.....
    Fijn dat alles goed was met de wond \
    .
    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi kaartje met dit lieve afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een heel mooi kerstkaartje erbij Wil.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wil,

    Wat een onwijs leuke kerstkaart! Die stempels zijn lief he?

    Kleuren combi is erg mooi.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen