zondag 5 augustus 2012

Van Harte

Hallo allemaal. Dank jullie wel voor de leuke berichten op mijn vorige kaart. Ik lees ze altijd met veel plezier.
Mijn nieuwe kaartje doet mee met de Candy op het blog van Sanne . Zij is eind augustus jarig en ook haar blog bestaat dan 2 jaar. Mocht je mee willen doen, ga dan maar even op haar blog kijken.
Ik heb een stempel afdruk van Wil Rose Studio gebruikt en ingekleurd met de Flexmarkers.
De mooie ronde stansen met harten van Lin en Lene heb ik 2x gebruikt. Ik heb een aantal hartjes, die uit de grote stans komen, gebruikt in de linkerhoek.

 De kleine zit als tag achter het afdrukje. Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wens iedereen nog een fijne zondag!


             Tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Wil, heel vrolijk en mooi ingekleurd.

    Goetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje heb gemaakt. Dat olifantje is echt een snoepie. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een poepie ven een kaart Wil leuke digi zeg.Ik vind het een schatje. Geweldig mooi gemaakt
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty van een kaart.Hele mooie kleuren en je afdrukje is een schatje.Fijne zondag en groetjes van joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een lief kaartje Wil, mooie kleuren ook dat paars en geel bij elkaar. Mooi ingekleurd hoor!!
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief kaartje,mooie kleuren en de mallen heb je leuk gebruikt,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, Wil!
    En een superleuk idee om deze stans als label te gebruiken!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi schattig kaartje.
    Heb je super leuk gemaakt Wil.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wil,

    wat een mooie kaart heb je voor Sanne gemaakt! Schattige afbeelding en mooie kleuren bij elkaar! Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, dat doet goed!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen