donderdag 17 mei 2012

Speciaal voor jou

Hallo allemaal. Hebben jullie ook zo genoten van deze zonnige Hemelvaartsdag?
Nou, ik wel en zeker na al die natte dagen hiervoor.
Ik heb een kaartje gemaakt wat naar een speciaal iemand gestuurd kan worden.
De stempel is van Magnolia. Het designpapier is uit het blokje van Forever Friends-
Party Time. De knoopjes en het donkere papier is van Papermania en de tekststempel
is van Marianne Design. Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.
Voor diegene die al lekker vrij zijn, een heel fijn weekend en tja er zijn er ook die morgen
gewoon weer gaan werken (waaronder ik) dus werkse!

Hi Everyone. This day was a very nice and sunny day after few days of rain and thunder
storms. I enjoyed it today!
I made a card which i can send to a special someone.
The stamp is from Magnolia. The designpaper comes from paper pack Forever Friends-
Party Time. The buttons and the dark paper is from Papermania and the textstamp is from
Marianne Design. I hope you all like it.
There are some people who have already weekend, so i wish you all a good one. For the people who have to work again tomorrow (me too) i hope all goes well!

Thank you all for visiting my blog
     and for leaving such nice messages!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Wil,
    Heel mooi kaartje, alles past heel goed bij elkaar.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wil,

    ik vind het een schitterend kaartje! Je hebt er goed over nagedacht, volgens mij. Leuk die grote bloem zo in de hoek!!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk kaartje in een mooie kleurcombinatie

    BeantwoordenVerwijderen