donderdag 12 april 2012

Wat lief!

Ik heb naast de Derwent colorsoft potloden ook de Aquamarkers aangeschaft.
Ik heb nog niet alle kleuren (heb de eerste 2 sets) en daarmee is deze stempel ingekleurd.

De swirls zijn gemaakt met de Cuttlebug. Met sponsje met Distress inkt heb ik ze blauw gemaakt.


I already had the Derwent colorsoft pencils, but now i also bought the Aquamarkers.
I dont have all the colors yet ( bought set 1 and 2) but i colored this stamp with them.
The swirls are made with the Cuttlebug and made them blue with Distress inkt.

                                                  
                        Have a nice day!

4 opmerkingen:

  1. Hoi Wil, het gaat goed met de aquamarkers. Tilda ziet er geweldig uit. Hoe bevallen ze????
    Liebe groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sinikka, ik heb nog heel wat te leren hoor. Maar voor zover bevallen de aquamarkers me wel. Moet alleen nog leren, dat ik niet achter elkaar door kan gaan. Dan loopt de ene kleur door in de ander, omdat het dan nog nat is :S Maar we blijven oefenen hehe

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed zo Wil, niet op geven!!!!!
      Ik vindt het echt heel leuk dat je bent gaan bloggen.

      Verwijderen
  3. Hé leuk gedaan hoor. Tilda is heel mooi ingekleurd met de potloden die je hebt. Ziet er goed uit, blijven oefenen. Dan komt het goed hoor! Ik zie niet dat ik volger bij je kan worden. Die lijst moet je er ook nog maar eens opzetten.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen